zaterdag 16 januari 2010

Een geweldig weekend, bijna achter de rug.
Een geweldig weekend op de planning.
Mooie nieuwe lenzen.


Ik zou een stuk vrolijker moeten zijn dan ik ben. Dat komt deels door de vermoeidheid, maar zelfs als ik klaarwakker ben, weet ik dat ik mezelf voor de gek hou als ik zeg dat ik dolgelukkig ben. Blij, gelukkig, dat wel. Maar het kan beter.

Hoewel ik moet zeggen dat lenzen meer effect op me hebben gehad dan ik verwacht had. Ik denk niet dat iedereen snapt hoe het voelt als je 8-9 jaar lang een bril hebt gedragen, een daarna opeens lenzen neemt. Je kunt alles weer fatsoenlijk zien.

Ik heb ook meer zelfvertrouwen. Vroeger, als ik met een bril door school liep, voelde ik me altijd een stuk kleiner dan ik eigenlijk was. Nu is dat verandert, en ik ben er uitermate blij mee. En toch knaagt er nog ergens iets.

1 opmerking: