woensdag 4 november 2009

Breaking the habbit


Ooit het gevoel gehad dat je jezelf voor de trein wilt gooien terwijl hij passeert?


Gek, eigenlijk.


Ik heb wel vaker van dat soort dingetjes de laatste tijd.


'This is my last resort.

Cut my life into pieces,
I've reached my last resort.
Suffocation,
No breathing,
Dont give a fuck if I cut my arm bleeding.
Do you even care if I die bleeding?
Would it be wrong,
Would it be right,
If I took my life tonight?
Chances are that I might.
Mutilation out of sight,
And Im contemplating suicide.

'Cause Im losing my sight,
Losing my mind,
Wish somebody would tell me Im fine.''

- Papa Roach, Last Resort


Note to self: Ik overdrijf.


1 opmerking:

  1. Met duistere kledingstijl en houding komt de duistere gedachtegang van zelfmoord.

    Wohohohoh, dat zou ik zeggen als ik emo zou zijn.

    Ja, ik heb dat gevoel wel eens gehad.
    Wat nergens voor nodig is, je bent pas fucking 17.

    En dit gaat bot klinken.

    Stel je niet zo aan.

    BeantwoordenVerwijderen