woensdag 23 december 2009

Appreciaaation

Nog een laatste peuk, achter mijn koninklijke gordijn.
Even terugdenken aan wat je gedaan hebt vandaag.
Filmen, en praten,
Gelukkig heb ik een vriend waar ik hele discussies in het engels mee kan hebben.

Lotsa love, no homo. <3

Dashboard confessional op de achtergrond. Terugdenken aan de vakantie. Mp3 speler constant aan, laptop, veel bier, en een 2 uur durend 'telefoontje' met shar. Praten kan ze wel, ookal heeft het niet veel (geen) nuttige inhoud. En daar mag ik haar ook wel dankbaar voor zijn, denk ik.

En dan komt Everything I Do, van Bryan Adams. Dat heeft rechtstreeks te maken met Jessica. Haar mag ik denk ik ook dankbaar zijn. Het was leuk zolang het duurde. Hoewel ik dat soeppige gelul van me niet uit kan staan als ik het teruglees.

En dan die (inmiddels) bruinharige wageningeling nog. Waar ik je precies dankbaar voor ben? De gesprekken? ik weet het niet, maar jij bent er. Dat is voor mij goed genoeg, dus daarom sta je ook op dit lijstje.

En Liam toch nog even, omdat jij veel te cool bent om maar 1 keer vernoemd te worden. Omdat ik met jou zo geweldig kan praten, en omdat Liam altijd garant staat voor awesome. Voor de mensen die hij mag, anyway. You mah brotha, mah homie, mah man, man.

Can you loose everything, you ever had planned?
Can you sit down again, and play another hand?
Could you risk everything for the chance of being alone?
Under pressure find the grace,
Or would you come undone?
That's how legends are made.
At least, that's what they say.
- Bryan Adams, Never let go

<3

1 opmerking:

  1. Oh wauw, je hebt het onthouden. xD

    Je bent nog steeds een racist hoor.

    Daarnaast vind ik 't ook geweldig om jou te kennen.
    Jij bent precies mijn tegenpool.
    Warm, open, vriendelijk.

    Misschien dat we daarom zo goed op kunnen schieten.
    Dit heb ik volgens mij al eerder gezegd.
    Maar het is gewoon waar.

    Jij bent precies die knuffelige teddybeer die iedereen nodig heeft.
    En ook al knuffel ik je nooit zie ik je wel zo.

    En jij vind mij awesome, maar jij bent ook awesome hoor.

    Ik ben slechts creatief en apatisch, jij bent openminded en geweldig.

    Love ya bro.
    No homo


    <3

    BeantwoordenVerwijderen