woensdag 2 december 2009

Bow-chicka-bow-wow

I'm strong on the surface,
Not all the way through.
I've never been perfect,
But neither have you.

Dit duurt al te lang. Ik begin er een beetje moe van te worden. Ik voel me al een lange tijd niet lekker, en ik zou bij god niet weten waarom. Soms gaat het weer even wat beter, maar het gaat nooit echt goed. Het is ongelofelijk irritant om hierin te blijven hangen.

Als ik wist wat mijn probleem was, had ik het waarschijnlijk al opgelost. Ik ben niet depressief, maar ik ben ook niet bepaald vrolijk. Laat me dan 1 van de 2 zijn, en niet zo schommelend, ik word er haast niet goed van. Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik eraan moet doen?

Nog vervelender is dat ik andere mensen in dezelfde situatie zie. Bah.

'... the truth
Is you could slit my throat,
And with my one last gasping breath,
I'd apologize for bleeding on your shirt.'

- Taking Back Sunday, You're so last summer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten