vrijdag 4 december 2009

Uitstel van executie

Sommige mensen hebben drugs.
Sommige mensen hebben alcohol.
Sommige mensen hebben aandacht.
Sommige mensen hebben adrenaline.
Sommige mensen hebben nicotine.
Sommige mensen hebben seks.

Ik heb kogels.
Ik heb tanks.
Ik heb rondvliegende ledematen.
Ik heb bloed.
Ik heb plastische explosieven.
IK HEB OORLOG.

Iedereen is wel ergens aan verslaafd. Iedereen heeft wel iets waar je niet zonder mee kunt. Iedereen heeft wel problemen. Ik heb mijn oplossing gevonden.

Ik moet iets hebben om naar uit te kijken, iets waar ik echt gelukkig van word. Sinds kort heb ik besloten om maar eens wat meer aan mijn hobby te gaan doen, en ik heb weer een leven zonder zorgen en iets om naar uit te kijken.

Ik kwam laatst tot de realisatie dat ik misschien nog wel liever het koude lichaam van een doorgeladen wapen tegen me aan heb, dan het warme lichaam van een meisje. Ook al klinkt dat veel vreemder dan het bedoelt is.

En nu moet ik er mee op houden, ik word een beetje bang van mezelf.

'This world will never be,
What I expected.
And if I don't belong,
Who would have guessed it?
I will not leave alone,
Everything that I own,
To make you feel
Like it's not too late,
It's never too late.'
- Three Days Grace, Never too late

1 opmerking:

  1. Buuh, geluk is in de kleine dingen.

    Zo hoeft de ideologie van vrouwvlees niet per definitie te betekenen dat je gelukkig bent.

    Zo heb jij oorlog en wapens.

    En zo heb ik marteling en psychologische oorlogsvoering.

    <3

    BeantwoordenVerwijderen